ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНА СЛУЖБА СЕРВІСУ АГРО-3 МАЄ ВСІ НЕОБХІДНІ СЕРТИФІКАТИ ТА ЛІЦЕНЗІЇ і складається з кваліфікованих атестованих працівників з великим досвідом роботи. Персонал сервісної служби проходить повний курс навчання експлуатації обладнання, управління, профілактичного технічного обслуговування машин та установок.
ПРИНЦИП РОБОТИ СЕРВІСНОЇ СЛУЖБИ АГРО-3: СЕРВІС – це не лише гарантійне обслуговування обладнання, але в першу чергу – його швидке відновлення з подальшим з'ясуванням причин відмови.
ДЛЯ КОМПАНІЇ АГРО-3 ПОНЯТТЯ «СЕРВІС» ВКЛЮЧАЄ В СОБІ: мінімальні терміни обробки замовлень завдяки розгалуженій регіональній мережі; виявлення та усунення дефектів обладнання, пов'язаних з транспортуванням; контроль готовності приміщень до проведення пусконалагоджувальних робіт; проведення пусконалагоджувальних робіт сертифікованими інженерами сервісної служби; технологічну підтримку введення в експлуатацію обладнання; навчання персоналу; допомогу в адаптації персоналу замовника до нового обладнання; кваліфіковане сервісне обслуговування; комп'ютерну діагностику значної частини поставленого обладнання; моніторинг функціонування встановленого обладнання (спільно з представниками заводу-виробника) та збір статистичних даних; модернізацію обладнання та його адаптацію до умов замовника; склад запасних частин, деталей та вузлів для обслуговування і ремонту обладнання.
РІВЕНЬ ТЕХНІЧНИХ ЗНАНЬ, ДОСВІД І ПРОФЕСІЙНЕ ДІАГНОСТИЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ДАЮТЬ МОЖЛИВІСТЬ СПЕЦІАЛІСТАМ СЕРВІСНОЇ СЛУЖБИ РІШЕННЯ НАЙСКЛАДНІШИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАВДАНЬ. МОЖЛИВА КОНСУЛЬТАЦІЯ І КВАЛІФІКОВАНА ДОПОМОГА В ОБСЛУГОВУВАННІ ОБЛАДНАННЯ І ПІДБОРІ ЗАПАСНИХ ЧАСТИН.